Értesítjük kedves vendégeinket, hogy

2013. november 10.- től

a téli időszak végéig a horgásztó csak hétvégén lesz nyitva valamint 2013.november 01.-től ezen időszak végéig a

"Délutáni kedvezményes jegyet" egész napra is lehet váltani melynek ára 1200.-ft!!!

János napi peca!

2013.12.27.- én Patai Gabi barátommal úgy döntöttünk, hogy kiugrunk a Pusztakovácsi horgásztóra egyet süllőzni. Miután kiérkeztünk bedobtuk a pecákat fagyasztott küsszel csalizva.

Egy - kb fél óra eltelte után figyelmesek lettünk, hogy a pontyok fürdenek. Gabi barátomnak több se kellett elővett egy úszós botot és némi trükkel és kukoricával csalizva nekiállt horgászni.

Meglepetésünkre szinte azonnal megjött az első kapás - egy szép pikkelyes ponty volt a tettes! Aztán a következő, a következő....

Mintegy két óra elteltével összesen 6 db pontyot terelt a szákba! Úgy gondolom, hogy december végén ez jónak számít. Gratulálok neki! Ezzel a kis cikkel kívánok minden kedves horgászunknak BOLDOG ÚJ ÉVET!!! Továbbra is várjuk kedves horgászainkat, hétvégenként, télen is!

Kérem tekintsék meg a horgászatról készült képeket!

Novemberi fogások

Októberi fogások

Szeptemberi fogások

2013.09.22.-én a jó fogási esélyek fenntartása érdekében közel 1000kg! ponty illetve amúr került telepítésre!

Továbbra is várjuk kedves vendégeinket!

Tisztelettel: Tóth Ferenc

Júliusi-augusztusi fogások!

2013.08.03.- án lehalászásra került a nevelőtavunk. Most, jelentős mennyiségű, átlagosan 1,6 kg átlagsúlyú ponty és amúr került a horgásztóba! A halászatról készült képeket kérem tekintsék meg!

További képek!

Tisztelettel: Tóth Ferenc

Íme egy kis ízelítő a júniusban fogott szebb halakról!

Baráti Peca Pünkösdkor

Egy újabb év elteltével Szegedről és Bajáról megérkeztek hozzám barátaim:

FITA

AMIGO

SZEPI

Valamint KOPASZ barátom de róla nem készült kép!!!

A két napos peca alatt kb 40kg halat fogtunk valamint 40liter sört és egyéb rövid italt fogyasztottunk. Jómagam foghagymás etetőanyaggal horgásztam a horogra pedig epres kukoricát tettem fel. Úgy fél óra eltetével jöttek is az első kapások.

A 3 órás peca alatt több szép pontyot és keszeget is fogtam az időközben feltámadt viharos déli szélben. Én Én Remélem jövőre is találkozunk!

Pusztakovácsi, 2013.05.18.

Tóth Ferenc

Március 4. -én 600 db ponty került telepítésre a tóba, a halfogás esélyének növelése érdekében!!

2012.10.23.- án Papp Tibor segített partra egy 8,72kg - os pontyot a Pusztakovácsi horgásztónál!

Gratulálok!

11,72 kg!

Tegnap, 2012.09.05.- én Milinte Márk az idei év első rekordlistás halát segítette partra a Pusztakovácsi Horgásztónál!

A hal súlya 11,72 kg volt!

Gratulálunk!

Tóth Ferenc

Csaknem két évet kellett várni az újabb rekordlistás ponytra! 2011.06.11. - én este 8 órakor Buzsáki Barnabás és Buzsáki Csaba egy 13,25kg - os pontyot segített partra.
Ez egyben az új tórekord is! Gratulálunk!!!